2010. augusztus 6., péntek

Retriever a javából!

Seppyvel ma lebuszoztam Csopakra, hogy kicsit fürödhessen a Drága :)
Vagyis csak akartam Csopakra utazni, mivela buszsofőr azt elfelejtette megemlíteni, hogy a Csopaki vasutállomáson nem áll meg, csak az Arácsin (ami mellesleg 4 km-re van Csopaktól).
Így hát Sepppyvel 4 km-t kellett gyalogolnom a bicikliúton...
Mikor vége lett a bicikli útnak a nagynéném férje értem jött, hogy odataláljak a házhoz.
Ott Seppy is kapott vizet, és utánna lementünk a "Csopacabana"-ra. :)
A nagynénémék egy néptáncbemutatót néztek, amíg én Seppyvel elmentem a strand mögött lévő nádashoz, ahol Seppynek volt alkalma fürödni... És itt megmutatta Seppy az ösztöneit :)
Amint meglátta a vizet, hanyadt-homlok rohant, és akkora hasast ugrott, mint egy ház :))
Ebből is látszik, hogy Seppy retriever a javából!
Úgy tűnik ezentúl is nyugodtan vihetjük Seppyt fürdeni, mert igazán szereti a vizet...
Csak legközelebb talán nem Arácson szállunk le, és pancsi előtt nem kell 4 km-t gyalogolnunk...
... reméljük :D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése