2012. május 1., kedd

Elérkezett a meleg

Eljött az idő, méghozzá
a jó idő.
A hőmérséklet 25°C fölé emelkedett,
ezzel tehát eljött az ideje a sötétedés előtti sétáknak is. Seppyvel tettünk egy nagy kört Felsőörs környékén, és készítettünk néhány képet is. :) Első körben rögtön le is mentünk a völgybe, és bóklásztunk picit az erdőben. Ezt követően kiértünk a patakhoz, ahol Seppy végre megmártózhatott picit, hogy lehűtse magát a nagy melegben. Végül pedig a tehénkarámok tövében leültünk, hogy erőt gyűjtsünk a hazafele úthoz...:)


2 megjegyzés:

  1. Mi Ruffal is elmentünk sétálni de mivel ő sötét szörű ezért nemsokaig bírta és egy anyekos helyen hanyattdobta magát és a vizes kezemmel simogattam./én is.majdnem meghaltam olyan melegvolt/ kicsit kriszti égett az arcom és a vállam:$
    Hallottam h a bolhacseppekel hiába van beoltva a kutyuli mert valami új kullancs van ami ezt kiküszöböli.ez nagyon aggaszt engem minden turanknal.te hallotal már erről?!:$
    Kriszti:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszti!
    Ne haragudj a nagyon-nagyon, mar mar pofatlanul kesoi valaszomert.:/
    Nyilvan, tekintve, hogy Magyarorszagon mar leesett az elso ho, a kerdesed nem aktualis, de azert valaszolok.:)

    En nem hallottam errol, hogy oszinte legyek, de ez nem jelenti azt, hogy nem igaz. Elkepzelheto, hogy vannak uj kullancsfajok, vagy olyanok, amiket az eddig keszitett kullancsirtok nem olnek meg, dehat ezellen nem nagyon van mit tenni egyenlore. A kullancsok mindenutt - meg a kertedben is -ott vannak, azt meg nem lehet, hogy akkor nem engeded ki a kutyat a hazbol. :)
    Szerintem ne aggodj, csak tegyel meg mindent amit lehetseges: olttasd be, adj ra kullancsirto nyakorvet vagy csepegtesd be, es minden seta utan, illetve minden este nezdd at a kutyad bundajat, ha talalsz benne kullancsot, akkor pedig szedd ki!:)

    udv: Lex.

    VálaszTörlés