2012. április 24., kedd

The Mirror Method

Az előző videóim egyike (a strandos) a Mirror Method nevezetű tanítóprogram által kiképzett kutyák szereplésével készülhetett el. Érdekelt a program, ugyanis lenyűgözött a kutyák engedelmessége és elképesztő intelligenciája, így utána olvastam a dolognak, és megtudtam a programról ezt-azt.
Bizonyára nem én vagyok az egyetlen gazdi, aki szeretné, ha még többet taníthatna kutyájának, ezáltal még többet foglalkozva vele. Miután rátaláltam a honlapjukra elolvastam az ott találhatókat, és mivel meglehetősen, sőt, felettébb hasznosnak találtam, gondoltam megosztom Veletek is! :)
Előlegben csak annyit, a program mottója az, hogy "A dog is a mirror in this whole process, mirroring what are you doing wrong or good", azaz "A kutya a teljes folyamat során egy tükör, megmutatja mit csinálsz rosszul és jól."
Azt gondolom, ez a mondat nagyon is fontos, és sok gazdinak felkeltheti az érdeklődését. Amondó vagyok, érdemes utánaolvasni, igazán sok hasznos információt, segítséget találhatunk benne ahhoz, hogyan tanítsuk kutyánkat helyesen, úgy, hogy az számára is komfortos legyen, és ne kelljen munkának, sokkal inkább játéknak felfognia...

Az oldalt az alábbi linkre kattintva érhetitek el:

Kellemes olvasást kívánok minden érdeklődő szellemű Gazdinak! :)

6 megjegyzés:

  1. Akkor valmi kis haladssy látok mert Rufusz drága hajlandó volt ma egy kis játszva-tanulokra.:D most epp azt tanitom neki h ha ott a jutalomfalat akkor se egye meg az en engedélyem nélkül.úgy látom Kb 1-2het és sikettrl jár a dolog.Te hogy tudod úgy beosztani az idof h tanulas+néha barátok+pasi+kutya ?mert én most így allok ed kicsit már unom h valaki szomorú lesz a végén...bár Ruf úgyis odajon és a fincsi kutyaprotkos/reklám/ lehelletevel megnyal...:D
    K.:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves K! :)

    Beosztani nem egyszerű, sosem volt az. Idővel az ember megtanulja hogyan kell, a rengeteg kitartás a kulcs. :)
    Háromig suliban vagyok, aztán hazajövök, séta, játék Seppyvel, majd tanulás, és ennyi egy átlagos napra. :) Nem átlagos napon bejátszik a pasi-dolog is, olyankor nem tanulok, bár erre nem vagyok büszke, de eddig még nem származott belőle problémám. :D Barátaimmal javarészt pedig suliban és a suli utáni egy-két órában találkozok, minden nap másokkal. :)Hétvégén pedig a barátokat teszem félre javarészt, a hétvége a pasié, a kutyáé és a tanulásé. :D Szombatonként szoktam bejárkálni a városba, inkább estefelé, hogy délelőtt elvégezhessem a kötelességeket, és aztán jöhessen a szórakozás. ;)

    Nagyon ügyesek vagytok, csak így tovább, sok sikert és kitartást! :)
    Seppynek én is megtanítottam hogy a kaja csak akkor az övé ha azt megengedem, és nagyon szépen megtartja, hozzá sem nyúl a kajájához, amíg meg nem bizonyosodott arról, hogy én azt megengedtem neki. :)

    Alexandra.

    VálaszTörlés
  3. Alexa.(ha becezhetlek:$)
    Nálunk többnyire bonyolultabb a dolog mert a barátom pesti.és ezért hétvégén szeretné ha vele töltenem..ennek örülök bár nemtudom hogy vagyunk mert felek h a.nagy főiskolai tanulás közben megcsal..:/ez a rossz a tabkapcsolatban...ezért pláne h a hétvégét vele töltöm.és az a baj h ilyenkor Rufuszt elhanysgolom....barátokkal én is suli után találkozom.de ez így jo is.partyzni is szoktam bár miután nemvagyok singli ezért visdzafogottaban.:'D már ha sikerül...
    Ma már eleraktam egy kis csokit amit persze nagyon ritkán kap mett a tscskok hizasra hajlamosabbak mint az átlag.és nem vette el.!:D nagyon örültem neki.:D de.meg pár napig folyamatosan gyakoroljuk.:D
    Kriszti.:)

    VálaszTörlés
  4. Kriszti! :)

    Nyugodtan becézz, de inkább Lexnek, engem úgy hívnak az ismerőseim. :)
    Nos igen, a távkapcsolat veszélyes dolog, az előző kapcsolatom is egy-két megcsalással ért véget, természetesen nem az én oldalamról...
    A srác a barátnőmmel csalt meg (ez ám a dráma..), és... hát ennyi.
    Most nekem is távkapcsolatom van, amit az előző kommentben leírtam, az még az előző barátomra volt igaz. Én sajnos egyáltalán nem láthatom a páromat, mivel Németországban lakik. És ha már a buliknál tartunk, mi is egy bulin ismerkedtünk meg, amikor Magyarországon volt, de az otthona Németország. Így vissza kellett mennie... Legközelebb Augusztusban láthatom, amikor a nyárra haza utazik, és aztán meg én költözöm el külföldre. Visszajövök ugyan egy év múlva, de közben egyáltalán nem tudok majd hazajönni, így a kapcsolat-téma nálam eléggé az ingovány közepén áll, nem tudom hogy mit hoz, mit hozhat majd a sors... :)
    De én amondó vagyok (ha megengeded, hogy tanácsot adjak), hogy ne parázd túl a dolgot, ne csinálj nagy ügyet belőle. Ha aggódsz is ne mutasd, vagy csak mértékkel. A lényeg, hogy hitesd el magaddal, hogy nem félsz, nem aggódsz, és akkor, ha jól csinálod így is lesz. És a féltékenység, és félelem hiánya megszépíti majd az életedet, és az emberi kapcsolataidat is, hatalmas mértékben. :) Próbáltam, és működik! :)

    További sok sikert a kutyusokhoz, és ha fejlemény van írd meg nyugodtan, kíváncsi lennék rá nagyon! :)

    Lex.

    VálaszTörlés
  5. Lex:)
    Uffff az kemeny es a barstnoddel jobavagy ettol fuggetlenul?:$
    És hovamesz külföldre?:)milesz Seppyvel??:/
    Megpróbálom megfogadni a tanacsodat bár o eddig sem vette észre szerintem h kicsit gysnakszomm...
    Rufusszal ma nemfoglalkoztam sajnos mert holnap Kemiabol tzt írók es nemvolt ra idoidőm...
    UI.a volt barátod magától mondta el neked v a barstnod?
    Kriszti.:D

    VálaszTörlés
  6. Kriszti. :)

    Igen, jóban vagyunk, mert... igazából nem tudok haragudni egyikükre se... :) Mindkettejüket imádom mindenek ellenére is. :) Eszméletlen, nem? :O:)

    Nos igen, Olaszországba költözöm egy évre, ösztöndíjat nyertem...:) Seppy, hát.. sajnos itt kell hagynom.. hónapokat rágódtam rajta mit tegyek, úgy volt az egészet lemondom miatta, de...a végeredmény az lett, hogy elmegyek.. Aláírtam a szerződést, és már kötelez a tinta a papíron...:)

    A barátom magától mondta el, de... nem jár neki dicséret ezért, ugyanis hetek teltek el a szakítás után, és részeg volt mikor elmondta... Az egy csúnya történet... :/:) Nem kívánom, hogy valaha ilyet át kelljen élned...

    Lex.

    VálaszTörlés