2011. augusztus 10., szerda

Kis játékos. :)





Sziasztok!

Elég régen írtam ebbe a blogba, de igazán nem nagyon volt mit megemlíteni. :)
A mai játszadozás viszont nagyon érdekesre és aranyosra sikerült... :)

Éppen tévét néztem, amiben kutyás film ment. Meg akartam mutatni Seppynek, kíváncsi voltam mit szól hozzá, így a nevét kiabáltam. Egyszercsak megjelent az ajtóban a nagy fehér golden, egy narancssárga kis labdával a szájában. A farkát az égnek tartotta, a testhelyzete izgatott volt, én pedig nem tudtam ellenállni örömtől és energiától boldog pofikájának... :)

Kivettem a labdát a szájából, és először csak egyhelyben állva elhajítottam. Seppy izgatottan utánarohant, és visszahozta. De nem hagyta annyiban a dolgot, nem akarta hogy csak álljak ott egyhelyben, így elkezdett incselkedni is.
Amikor épp elvettem volna tőle a labdát elfutott, majd hirtelen megáltt, visszapillantott, és a tekintete azt harsogta: "Na gyere, kapj el ha tudsz!"
És amint úgy látta sikertelen a menekülés mert úgyis utolérem, hanyadt dobta magát, és hevesen csóválni kezdett... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése