2010. június 3., csütörtök

Az állás

Nem gondoltam volna, de Seppynek egyre jobban megy az állás.
Hát... ha kiállításra szeretnénk vinni, akkor muszály lesz ezt megtanulnia.
Amikor elkezdtük, akkor még mindig letette a fenekét, nem lehetett megállítani...
Így hát tanácsot kértem Zsuzsától, a Shining Gold kennel tulajdonosától, akitől Seppyt vettük.
Nagyon sokat segített, adott pár tanácsot, de még így sem volt az igazi... még mindig csak akkor csinálta meg, ha kedve volt...
Ezért hát megkérdeztem Adriánát, a Kiddy's Hope kennel tulajdonosát, akivel egy utcában lakom, hogy mit tegyek. Ő mutatott néhány videót, hogy ő hogyan csinálta, és én is kipróbáltam...
És meglepő módon sikerült! Seppy engedelmes volt mindvégig, és gyönyörűen beállt...
Nagyon köszönöm Adrinak is, Zsuzsának is a sok segítséget, nékkülük nem sikerülne még most sem...

Adri & Szemi(fent) Zsuzsi & Hyper (lent)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése