2010. május 26., szerda

Egy kis fürcsi... :)


Ma, amikor hazaértem Seppy ismét a kapuban várt. Miután lepakoltam a cuccom, kimentem Seppyhez játszani. Seppy kitűnő az apportírozásban. Meglepően könnyen felfogja, hogy mit szeretnék, pedig még nagyon kicsi...
Sőt vissza is hozza az apportot, pedig ezt sosem tanítottam neki, még egy szóval sem kértem tőle soha...
Játszottunk egy kicsit, de a nagy melegben egyikőnknek sem volt kedve túl sokat a napon rohangálni, így hát fogtam a slagot, és mindkettőnket jól leverettem a slagból folyó langyos vízzel :))

Ezek után Seppy ismét úgy nézett ki, mint egy ázott kismadár. Így már sokkal könnyebb volt elviselni a hőséget, de Seppy úgy döntött inkább lustizik egyet, és lehemperedett a teraszra nyíló ajtó mellé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése